راه اندازی تجهیزات آشپزخانه | بلاگ

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه

ساخت وبلاگ

خوراکی ها بخش مهمی از زندگی روزمره ما هستند که به صورت ناخودآگاه به آن ها نیاز داریم . این خوراکی ها به قسمت های مختلفی تقسیم می شوند و هر قسمت می تواند به نوعی یک شغل برای شما باشد و از ان طریق کسب درآمد کنید.

دستگاه رب گیری مکعبی

رب یکی از طعم دهنده های اصلی در خوراک های ایرانی می باشد که باعث می شود طعم غذا چندین برابر بهتر باشد . برای تهیه رب از گوجه فرنگی نیازمند یک دستگاه رب گیری مکعبی یک وسیله است که به روش جدید رب تهیه می کنید و شما را از دردسر های روش قدیمی رب درست کردن راحت می کند این وسیله توانایی بالایی دارد و می تواند مدت زمان طولانی برای شما کار کند.

فر قنادی

کیک و شیرینی از تنوع بالا و هم چنین محبوبیت بالایی برخوردار است شما می توانید با راه اندازی یک مغازه قنادی به این حرفه روی بیاورید برخی وسایل وجود دارد که شما باید آن را در آغاز کار تهیه کنید برای مثال می توان از اصلی ترین تجهیزا یعنی فر قنادی نام برد شما برای پختن انواع کیک و شیرینی به این وسیله نیاز دارید این وسیله در حجم های مختلفی وجود دارد که شما بسته به نیاز خود می توانید آن را تهیه کنید.

خمیر گیر

در بسیاری از فست فودی ها و یا قنادی ها وجود خمیر بخش اصلی کار حساب می شود در نانوایی ها نیز بدون وجود خمیر گیر هیچ کاری نمی توان انجام داد این وسیله در حجم های مختلفی طراحی ، تهیه و تولید شده که شما میتوانید بسته به نیاز خود آن را تهیه کنید . تمیز کردن این وسیله که قسمت مهم کار است نیز به آسانی امکان پذیر می باشد .

تجهیزات برودتی و سرمایشی

بسیاری از تجهیزات مربوط به آشپزخانه صنعتی وجود دارد که دارای طیف گسترده ای است و نمی توان آن ها را به گروه محدودی مربوط کرد برای مثال می توان تجهیزات برودتی و سرمایشی را نام برد که شامل یخچال و یا حتی فریزر و یا حتی آب سرد کن ها می شود .

منبع: راه اندازی آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 224 تاريخ : شنبه 31 خرداد 1399 ساعت: 15:29

گیاهان دارویی فراوانی وجود دارد که از خواص بالایی برخوردار هستند. ادویه جات را نیز می توان در این دسته قرار داد. وجود ادویه در غذا الزامی زیرا نه تنها باعث بهتر شدن عطر و طعم غذا می شود بلکه با خواص فراوانی که دارد به بدن نیز کمک می کند و توانایی بهبود بسیاری از بیماری ها را نیز دارند.

کباب پز گازی ۱۰۰ دهنه ۴۵

کباب ها با تنوع بالایی که دارند در بسیاری از میهمانی ها و یا مجالس جزو غذای اصلی سرو می شود چیزی که در پختن یک کباب خوب و درجه یک تاثیر گذار است نحوه ی پختن آن است شما با انتخاب یک کباب پز مناسب می توانید یک کباب مغز پخت و در عین حال آب دار را آماده کنید یکی از انواع کباب پز ها کباب پز گازی ۱۰۰ دهنه ۴۵ می باشد که می توانید برای آن یک هود نیز تعبیه کنید تا بوی کباب از آن خارج شود این وسیله با گاز کار می کند و توانایی پختن انواع کباب ها را نیز دارد.

دستگاه پاپ کرن ساز

پاپ کرن یک میان وعده رژیمی و سالم است که برای کودتان بسیار مناسب است و می تواند جای بسیاری از خوراکی های مضر را پر کند.

دستگاه پاپ کرن ساز یک وسیله ی بسیار ساده و در عین حال کار آمد و شما می توانید به راحتی با آن پاپ کرن تهیه کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

تجهیزات عطاری

یکی از مشاغلی که این روزها می تواند در آمد مناسبی داشته باشد عطاری است . اگر از خواص گیاهان مختلف سر رشته دارید به شما پیشنهاد می شود که یک عطاری تاسیس کنید برای این کار ابتدا شما نیازمند تهیه تجهیزات عطاری هستید این تجهیزات طیف گسترده ای از وسایل هستند که شما در طول کار با آن ها سرو کار خواهید داشت برای مثال یکی از آن ها قفسه هایی برای نگه داری ادویه جات می باشد.

آسیاب فلفل

فلفل به صورت دانه ای وجود دارد و برای استفاده بهتر و اثر بخشی بیشتر آن را باید آسیاب کرد و به شکل پودر درآورد آسیاب فلفل یک وسیله با تیغه قوی است که می تواند دانه های سفت فلفل را به راحتی آسیاب کند و به شکل پودری یک دست در بیاورد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 449 تاريخ : پنجشنبه 29 خرداد 1399 ساعت: 14:58

آشپزی حرفه ای پرکاربرد است که نه تنها در رستوران ها بلکه در هتل ها و یا تالارهای پذیرایی نیز از آن استفاده می شود .

فرقی نمی کند که شما آشپز یک هتل باشید و یا یک تهیه غذا وجود یک سری نکات و تجهیزات در همه ی این ها مشترک است و رعایت این نکات ضروری است.

هود فست فود ۲ متری

 رعایت نکات بهداشتی در هر کاری خصوصا در حرفه ی آشپزی ضروری است داشتن یک هود فست فود ۲ متری برای فست فودی های نه چندان بزرگ این کمک را می کند تا آلودگی ها از محیط آشپزخانه بیرون برود . تصور کنید هم زمان بوی چندین غذا در آشپزخانه بپیچد این امر هم برای کارکنان و هم برای مشتریان می تواند امری آزار دهنده باشد اما شما با داشتن یک هود این مشکل را رفع می کنید.

ترولی حمل غذا

شیک و خاص بودن وسایل و تجهیزات در هر رستورانی می تواند ارزش کار شما را بالا ببرد برای مثال داشتن یک ترولی حمل غذا می تواند ظاهر کار شما را زیباتر نشان دهد از این وسیله برای حمل غذا استفاده می شود و می توان این وسیله را بیشتر در محیط های هتل ها دید.

گاری حمل بار

اگر به بازارهای بزرگ رفته باشید حتما در آن جا وسیله ای به نام گاری حمل بار را دیده اید . این وسیله به این منظور طراحی و ساخته شده که با آن وسایل مختلف را جابه جا  کرد  این وسیله صدای بلندی ایجاد نمی کند و از همه مهم تر توانایی حمل اجسام سنگین را نیز به خوبی دارد وجود چرخ های مرغوب در این دستگاه باعث شده که شما بتوانید این وسیله را به آسانی حمل و نقل کنید.

باکس غذا موتور

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و وجود موبایل های هوشمند انجام دادن کارها بسیار آسان تر شده شما می توانید از خانه هر غذایی که دلتان می خواهد را سفارش دهید اما از آن سو اگر شما صاحب یک رستوران صنعتی هستید و می خواهید فروش خود را بالا ببرید می توانید غذا را به صورت بیرون بر نیز عرضه کنید برای این کار شما می توانید باکس غذا موتور را تهیه کنید و به یک پیک موتوری بسپارید تا غذا را بدون اینکه هیچ آسیبی ببیند به دست مشتری برساند.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 223 تاريخ : چهارشنبه 28 خرداد 1399 ساعت: 16:15

امروزه وجود وسایل مختلف در هر زمینه ای سبب شده که انسان بتواند هر کاری را راحت تر انجام دهد . برای هر شغلی وسیله ای وجود دارد برای مثال می توان حرفه ی آشپزی را در نظر گرفت که در آن تجهیزاتی وجود دارد که علاوه بر آسان تر کردن کار باعث صرفه جویی در زمان نیز می شو.

دستگاه رب گوجه گیری استوانه ای

گوجه یکی از چاشنی های اساسی در غذاهای ایرانی محسوب می شود و وجود آن در بسیاری از خورشت ها و غذاهای اصیل ایرانی ضروری است . گوجه فرنگی به حالت های گوناگونی نظیر رب و یا آب گوجه فرنگی در غذاهای استفاده کنید. دستگاه رب گوجه گیری استوانه ای وسیله ای است که با آن می توانید در زمان کوتاهی رب گوجه درست کنید و از رنگ و عطر طبیعی آن لذت ببرید .

خمیر گیر

نان و شیرینی و یا خمیر در سفره های ایرانی از محبوبیت بالایی برخوردار است و برای تهیه همه ی این ها شما نیازمند خمیر گیر هستید . در بسیاری از رستوران ها که نان تازه سرو میکنند و یا در فست فودی ها هم چنین در شیرینی فروشی ها نیز وجود این وسیله ضروری است . این وسیله ی پرکاربرد طیف وسیعی از نیازهای مشاغل مربوط به خوراکی را برطرف می کند.

شو کیک

ظاهر کیک با تنوع بالا و تزئینات مختلف می تواند یک تصویر بسیار زیبا را خلق کند داشتن یک وسیله ای که با آن بتوان کیک ها را در یک نظم و ترتیب خاص قرار داد تا هم تازگی خود را حفظ کند و هم جلوه ای زیبا به مغازه و یا فروشگاه شما ببخشد این وسیله شو کیک نام دارد هم چنین این وسیله کیک ها را از آلودگی حفظ می کند و هم به آسانی آن ها را به نمایش می گذارد.

شیر داغ کن

شیر علاوه بر خاصیت بالایی که دارد در بسیاری از کافی شاپ ها می توان با آن نوشیدنی های متنوعی را آماده کرد. برای سرو کردن نوشیدنی های گرم شما می توانید از دستگاه شیر داغ کن استفاده کنید این وسیله ی قابل شست و شو در بسیاری از کافی شاپ ها یک ابزار کاربردی محسوب می شود و حضور آن ضروری است.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 219 تاريخ : سه شنبه 27 خرداد 1399 ساعت: 15:27

اگر قصد راه اندازی یک شغل را دارید می توانید به سراغ خوراکی ها بروید . خوراکی ها همواره محبوب بوده اند و شما می توانید از این طیف گسترده کسب درآمد کنید.

راه اندازی رستوران های سنتی و یا فست فودی و حتی آب میوه فروشی ها و کافی شاپ ها  همه و همه جزو بخش رستوران داری محسوب می شود که شما می توانید از طریق آن درآمد زایی کنید.

دستگاه آبغوره گیری پرسی

در اغلب غذاها و سالاد های ایرانی استفاده از یک چاشنی که به غذا عطر و طعم چند برابر ببخشد مرسوم است. یکی از این چاشنی ها غوره است که با گرفتن آب آن می توانید سس های خوشمزه و البته سالمی تهیه کنید.

دستگاه آبغوره گیری پرسی به کمک شما می آید تا بتوانید به وسیله آن آب گیری انواع مرکبات را انجام دهید . این وسیله با تفکیک پوست و ضایعات مرکبات از آب آن کار را برای شما راحت تر می کند و هم چنین کیفیت کار شما بالاتر خواهد رفت.

دستگاه قهوه ساز

قهوه یکی از نوشیدنی های لذت بخش و پرطرفدار است که امروزه طرفداران زیادی را به سوی خود جلب کرده است برای اینکه شما یک قهوه خوش طعم را در خانه و یا حتی کافی شاپ داشته باشید نیازمند خرید یک دستگاه قهوه ساز هستید که به کمک آن بتوانید قهوه درست کنید در خرید این دستگاه حتما به یک سری نکات ضروری از جمله جنس این دستگاه و قدرت آن باید توجه کنید.

آب میوه گیری

میوه ها دارای خواص بسیار فراوانی هستند که باید در برنامه غذایی خود آن را گنجاند. خوردن میوه ها در فصول مختلف می تواند تا حد زیادی سیستم ایمنی بدن را تقویت کند . آب میوه نیز یک نوشیدنی خوشمزه و البته سالم است که می تواند جای بسیاری از نوشیدنی های مضر مانند نوشابه را پر کند. برای اینکه سریع تر فرآیند آب گیری میوه ها را انجام دهید شما به یک  آب میوه گیری نیازمند هستید .باید توجه داشته باشید عضوی که در این دستگاه مهم است تیغه آن است پس این دستگاه باید از تیغه ی قدرت مندی برخوردار باشد.

دستگاه نوشیدنی ساز

برخی وسایل را می توان در هر مکانی با توجه به یک نیاز مشترک تهیه کرد دستگاه نوشیدنی ساز وسیله ای است که برای تهیه نوشیدنی آن هم با تنوع بالا طراحی و ساخته شده شما می توانید از این وسیله در محیط های مختلف کاری مانند آشپزخانه های صنعتی و یا حتی در منازل نیز استفاده کنید.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

 

 

 

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 210 تاريخ : دوشنبه 26 خرداد 1399 ساعت: 15:23

 کافی شاپ ها و یا رستوران هایی که در آن ها تنها غذاهای محلی و یا آش سرو می شود سبکی از رستوران داری است به طور کلی می توان گفت که راه اندازی رستوران صنعتی یک شغل پر تنوع است که به شما بستگی دارد . بودجه و استعداد و علاقه شما همگی می تواند در راه اندازی این حرفه موثر باشد .

سینک دو لگنه صنعتی ۱۲۰

شست و شو وسایل پخت و پز و به طوری کلی رعایت فاکتورهای نظافتی در هر رستورانی با هر نوعی واجب است . شما باید از صفر تا صد کار را با نظافت و رعایت دقیق بهداشت انجام دهید زیرا عدم رعایت نظافت می توان به سلامت مشتریان آسیب جدی وارد کند. سینک دو لگنه صنعتی ۱۲۰ به منظور شستن انواع مواد غذایی و یا سبزیجات طراحی و ساخته شده . این وسیله در مکان هایی که فضای چندانی ندارند هم قابل استفاده می باشد.

تخته کار

وسیله ای که وجود آن در هر نوع آشپزخانه ای ضروری است تخته کار است که به کمک آن می توانید به آسانی هر چیزی که می خواهید را خرد کنید و تسلط کافی به مواد غذایی داشته باشید این وسیله قابل شستن می باشد و در اندازه های مختلف طراحی و ساخته شده . به یاد داشته باشید که این وسیله فرآیند خرد کردن را برای شما آسان تر می کند.

دستگاه تهیه حلیم

حلیم یکی از خوشمزه ترین و می توان گفت یکی از مقوی ترین خوراک ها است برای تهیه این خوراک خوش طعم آن هم در حجم بالا و در رستوران صنعتی باید یک دستگاه تهیه حلیم داشته باشید شما حتی می توانید در این دستگاه به راحتی انواع آش ها و یا خورشت ها را تهیه کنید. این وسیله با طراحی ویژه ای که دارد از سوختن حلیم و ته گرفتن آن جلوگیری میکند.

تجهیزات کافی شاپ

امروزه کافی شاپ های فراوانی در سطح شهر وجود دارد که هر کدام از محبوبیت ویژه ای برخوردار هستند. کافی شاپ ها اغلب مورد توجه جوانان و دانشجویان قرار می گیرد به همین روی شما باید محیطی مناسب جوانان فراهم کنید .

تجهیزات کافی شاپ یک امر کلی است و به طور کلی می توان تمامی وسایلی که برای راه اندازی یک کافی شاپ لازم است از دکور گرفته تا وسایل مخصوص به تهیه خوراکی را در نظر گرفت. البته باید به یاد داشته باشید که تهیه این وسایل تماما به شما و منوی کافی شاپ بستگی دارد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 522 تاريخ : يکشنبه 25 خرداد 1399 ساعت: 17:22

اگر قصد دارید که یک شغل برای خودتان راه اندازی کنید و یا یه به دنیال یک حرفه بروید در ابتدا باید استعدادها و علاقه مندی های خودتان را کشف کنید به این فکر کنید که در چه کاری مهارت دارید و یا دست کم به چه کاری علاقه مند هستید .

اگر به آشپزی و یا رستوران داری علاقه مند هستید می توانید با توجه به سرمایه خود یک رستوران صنعتی و یا یک آشپزخانه کوچک راه اندازی کنید.

اجاق دو شعله طرح APW

در میان تمام تجهیزات بزرگ و اساسی آشپزخانه صنعتی گاهی نیاز است که یک سری وسایل کوچک برای سفارش های کوچک داشته باشید برای مثال می توان از اجاق دو شعله طرح APW نام برد که با فضای بسیار کوچکی که در بر میگیرد می تواند برای شما مانند یک اجاق پیشرفته کار کرد داشته باشد شما می توانید از این وسیله پرکاربرد در کافه ها نیز استفاده کنید .

چرخ گوشت صنعتی

گوشت در بسیاری از غذاهای ایرانی و فرنگی نقش مهمی دارد و می توان گفت یکی از پرکاربرد ترین ترکیبات است به خصوص که اگر آشپزخانه شما یک کبابی باشد. چرخ گوشت صنعتی وسیله ای است که می توان از آن نه تنها در رستوران ها و یا کبابی ها بلکه در سوپر پروتئین ها نیز استفاده کرد. اگر شما نکات ایمنی مربوط به دستگاه را رعایت کنید یعنی با توجه به استاندارد های آن با دستگاه کار کنید این وسیله طول عمر زیادی برای شما خواهد داشت.

دستگاه خلال کن

خرد کردن و یا خلال کردن سبزیجات در بسیاری از رستوران ها مرسوم است .هم چنین وجود سیب زمینی سرخ شده در فست فودی الزامی است . یک دست بودن و منظم خرد کردن یک کار زمان بر و هم چنین خسته کننده می باشد شما با داشتن یک دستگاه خلال کن می توانید حجم زیادی از سبزیجات مورد نظر خود را خرد کنید و به کارهای مهم تر خود برسید و زمانتان را صرف خرد کردن این مواد نکنید.

مخلوط کن صنعتی

کافی شاپ داری نیز مانند رستوران داری یک حرفه ی سخت است و نیازمند تلاش فراوان و مهارت است . تجهیزاتی مختلفی وجود دارد که مخصوص کافی شاپ است . برای مثال می توان از مخلوط کن صنعتی نام برد که می توان به وسیله آن انواع نوشیدنی های مختلف را تهیه کرد. بدنه و هم چنین تیغه این دستگاه بسیار مقاوم بوده و طول عمر بالایی خواهد داشت.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

 

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 222 تاريخ : شنبه 24 خرداد 1399 ساعت: 13:58

هنر آشپزی یک هنر لذت بخش است که نیازمند به انگیزه و حوصله دارد . شما می توانید از طریق این هنر برای خودتان کسب درآمد کنید . راه اندازی یک رستوران می تواند در ابتدا از یک آشپزخانه ی کوچک شروع شود و به مرور زمان این حرفه گسترش پیدا کند . به یاد داشته باشید که هیچ گاه در این راه عجله نکنید سعی کنید به آرامی کار خود را پیش ببرید.

تنور سفالی خانگی

بسیاری از غذاهای اصیل ایرانی وجود دارد که با نان خورده می شود وجود نان در سفره ی ایرانی بسیار مهم است و احترام خاصی به آن گذاشته می شود . درست کردن انواع نان محلی می تواند یک کار بسیار لذت بخش و البته مفید باشد . شما می توانید نان محلی را با ترکیبات مفید به وسیله تنور سفالی خانگی تهیه کنید .. این وسیله بدنه بسیار سخت و محکمی دارد و هم چنین قیمت مقون به صرفه ای نیز دارد و شما می توانید به کمک این وسیله انواع نان های خانگی و محلی را طبخ کنید.

ریل و رف

لیست کردن تجهیزات مورد نیاز در رستوران صنعتی این امکان را به شما میدهد که بتوانید به آسانی وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنید و در واقع یک نظمی به کار خود ببخشید . یک سری از تجهیزات در آشپزخانه های صنعتی مشترک است و می توان آن را در هر آشپزخانه ای یافت . مواد اولیه ای که با آن عموما وسایل آشپزخانه صنعتی از جمله ریل و رف و یا انواع کانتر ها را می سازند از استیل ضد زنگ ساخته می شود که هم به راحتی بتوان آن را تمیز کردن و هم در گذر زمان دچار فرسایش نشود.

تجهیزات آماده سازی

هر رستورانی در ابتدای کار نیازمند تجهیزات آماده سازی می باشد . این امر بحث بسیار گسترده ای است زیرا تماما به بودجه ی شخص و یا نوع رستوران بستگی دارد. بی شک هر چه قدر که شما بودجه ی بیشتری داشته باشید می توانید تجهیزات بیشتری تهیه کنید و در کارتان سریع تر باشید اما این نکته به این معنا نیست که نمیتوان با تجهیزات اندک یک آشپزخانه صنعتی راه اندازی کرد . به یاد داشته باشید مهم ترین چیز در این حرفه داشتن مهارت آشپزی است.

دستگاه پوست کن صنعتی

چیزی که در یک آشپزخانه ی صنعتی بسیار مهم است سرعت عمل بالا برای تهیه غذا در حجم زیاد است . دستگاه های متنوعی به این منظور طراحی و تولید شده که می تواند به کار شما سرعت ببخشد برای مثال می توان دستگاه پوست کن صنعتی را نام برد که کار پوست کندن سبزیجات را به راحتی و در مدت زمان اندکی برای شما انجام می دهد که این امر برای صرفه جویی در زمان اهمیت بالایی دارد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 223 تاريخ : پنجشنبه 22 خرداد 1399 ساعت: 14:26

رعایت کردن نکات بهداشتی در حرفه ی رستوران داری امر بسیار مهمی است . اینکه شما وسایل کار خود را تمیز نگه دارید و هم چنین محیط آشپزخانه و سالن غذا خوری را مدام نظافت کنید بسیار مهم است .

تازه بودن مواد غذایی و هم چنین پختن غذا به اندازه ی مورد نیاز نیز نکته ای است که باید به آن پایبند باشید.

گرمخانه برقی ۵۰ نفره

غذا تنها به رستوران های صنعتی محدود نمی شود بسیاری از تجهیزات مربوط به غذا وجو دارد که از آن ها در محیط های کاری استفاده می شود . گرمخانه برقی ۵۰ نفره توانایی گرم کردن غذا را دارد و از می توان در محیط های کاری و یا مدارس استفاده کرد

این وسیله کار آمد علاوه بر داشتن جنس مرغوب و طول عمر طولانی در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می کند که این امر به صرفه اقتصادی نیز کمک می کند.

کانتر صندوق

فرقی نمی کند که شما چه نوع رستورانی را راه اندازی کرده اید کانتر صندوق جزو آن دسته از تجهیزاتی است که در هر رستورانی به کار می آید . در واقع می توان این وسیله را به نوعی یک راه ارتباطی میان مشتریان و فروشنده در نظر گرفت و هم چنین این وسیله برای هر نوع رستورانی با هر نوع فضایی ساخته شده بنابراین شما نگران کمبود فضا نباشید.

کانتر ساده

این وسیله با استیل ساخته می شود بنابراین دچار اکسایش نخواهد شد و جلوه ی آشپزخانه ی شما را چندین برابر زیبا تر خواهد کرد وجود چرخ زیر این وسیله باعث شده که بتوان آن را به راحتی حمل و نقل کرد. کانتر ساده در انواع مختلف و با قیمت های مختلفی طراحی و ساخته شده که شما می توانید بر اساس بودجه ی خود آن را تهیه کنید.

کانتر قاشق و چنگال

نگه داری وسایل سرو غذا مانند قاشق و چنگال در یک محیطی که از آلودگی در امان باشد بسیار مهم است کانتر قاشق و چنگال یک ابزار با طراحی بسیار زیبا برای محیط آشپزخانه ی صنعتی شما است که شما می توانید به کمک آن تجهیزات ظرف های آشپز خانه ی خود مانند چنگال و قاشق را نگه داری کنید .

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 177 تاريخ : چهارشنبه 21 خرداد 1399 ساعت: 16:13

غذاها از تنوع بالایی برخوردار هستند و این تنوع خود باعث شده که بتوان رستوران های متنوعی نیز تاسیس کرد . برای مثال شما می توانی یک رستوران چینی و یا ایتالیایی تاسیس کنید در این رستوران ها علاوه بر غذا باید طراحی داخل رستوران نیز مطابق فرهنگ همان کشور باشد. در ضمن نباید از غذاهای سنتی اصیل ایرانی نیز غافل شوید.

اجاق چهار شعله با فر پیتزا

بی شک در هر رستورانی چندین غذای متفاوت طبخ می شود تا مشتریان حق انتخاب داشته باشند برای پختن هر غذایی نیاز به وسیله ی مربوطه به آن غذا را دارید برای مثال برنج روی گاز پخته می شود و کیک درون فر .

اجاق چهار شعله با فر پیتزا یک وسیله ی ترکیبی است که به کمک آن میتوانید چندین غذا طبخ کنید و هم چنین در فضای آشپزخانه ی خود نیز صرفه جویی کنید .

هم چنین شما می توانید از فر این دستگاه برای پختن کیک و شیرینی نیز استفاده کنید.

دستگاه گریل صنعتی

گریل کردن غذا یک سبک از پخت و پز است که در آن میتوانید انواع گوشت و یا حتی سبزیجات را به این روش آماده کنید.

دستگاه گریل صنعتی در بسیاری از رستوران ها و یا حتی هتل ها قابل استفاده می باشد شما به راحتی می توانید بر روی این وسیله یک استیک بی نظیر را طبخ کنید. در ضمن این نکته را به یاد داشته باشید که گاز های چند منظوره ای وجود دارد که در آن فضایی برای گریل کردن اختصاص داده شده این خود به نوعی صرفه جویی در فضای آشپزخانه می شود.

تجهیزات سلف سرویس

سلف سرویس این امکان را به مشتری می دهد که خودش کاملا بر غذایی که میخورد نظارت داشته باشد هم چنین می تواند بر اساس نیاز خود غذا بردارد که این به امر از اسراف مواد غذایی جلوگیری میکند. تجهیزات سلف سرویس  به گروه های مختلفی تقسیم می شود می توان انواع ظروف برای نگه داری و سرو غذا را در این دسته گنجاند. این سبک از سرو کردن غذا بیشتر در هتل ها کاربرد دارد.

کانتر سرد

 مناسب بودن هزینه برای تهیه کالا همواره مهم بوده است و هم چنین باید این نکته را به یاد داشته باشید که مرغوب بودن یک کالا می تواند در قیمت آن تاثیر گذار باشد . تجهیزاتی مانند کانتر سرد که برای نگه داری مواد غذایی استفاده می شود باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد زیرا ممکن است سلامت مشتریان به خطر بیفتد بنابر این برای چنین محصولاتی باید هزینه ی بالایی کنید تا به یک کالای مرغوب برسید.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 188 تاريخ : سه شنبه 20 خرداد 1399 ساعت: 16:36

رستوران داری حرفه ی سخت و پیچیده ای است اما اگر شما راه و چاه این حرفه را یاد بگیرید و بدانید که باید از کدام راه بروید قطعا در این حرفه موفق خواهید بود.

راه اندازی کافی شاپ ها نیز به نوعی رستوران داری محسوب می شود که این نوع از رستوران داری نیز درآمد مناسبی برای شما خواهد داشت.

فریزر رستورانی ۶ کشویی

در هر آشپزخانه ای وجود یک سری وسایل الزامی است . فرقی نمی کند که این آشپزخانه خانگی باشد و یا آشپزخانه ی رستورانی.

فریزر به منظور نگه داری موادی که به راحتی فاسد می شوند مانند گوشت و یا سبزیجات طراحی و ساخته شده . فریزر رستورانی ۶ کشویی دستگاهی با ابعاد بزرگ به منظور نگه داری حجم بیشتری از مواد خوراکی ساخته شده است . شما می توانید در صورت آلوده شدن این دستگاه را به آسانی بشویید.

دستگاه کباب زن

کباب یک غذای پر از تنوع و ومحبوب میان تمامی ایرانیان است. بسیاری از رستوران های سنتی این غذا را در منوی خود گنجانده و یا برخی دیگر تنها کباب سرو می کنند . احتمالا در بیشتر این رستوران ها می توان دستگاه کباب زن را یافت زیرا این ابزار کار را بسیار راحت می کند . این وسیله کباب های یک دست و شبیه به هم را برای شما به سیخ می کشد و فرآیند سیخ کشیدن کباب را سریع تر انجام می دهد .

تنور نانوایی صنعتی

وجود نان در بسیاری از غذاهای ایرانی ضروری است . تصور کنید به یک رستوران اصیل و یا یک کبابی می روید و هم زمان بوی نان تازه نیز به مشامتان برسد این امر نه تنها لذت بخش بوده بلکه در تازگی نان نیز به شما کمک می کند. شاید با خودتان فکر کنید که چطور می توان در یک رستوران نان تازه پخت داشتن یک تنور نانوایی صنعتی به شما کمک می کند که بتوانید یک نان تازه و سنتی و خوشمزه را تحویل مشتریان خود دهید .

فر دیزی پزی

بسیاری از توریست ها که از سرتاسر دنیا به ایران سفر می کنند مایل هستند که غذاهای ایرانی را امتحان کنند . دیزی یکی از این غذاها است که بی شک میتوان گفت کمتر کسی وجود دارد که از طعم و مزه این غذا لذت نبرد.

فر دیزی پزی وسیله ای است که می توانید ظرف های دیزی را در آن قرار دهید تا به آرامی طبخ شود هم چنین وجود ظرفیت های مختلف برای این وسیله کار شما را در انتخاب کردن راحت تر می کند.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 179 تاريخ : دوشنبه 19 خرداد 1399 ساعت: 17:00

اگر قصد راه اندازی یک آشپزخانه ی صنعتی را دارید در مرحله اول شما باید به سراغ تهیه ملزومات مورد نیاز خود بروید این کار باید با آرامش و با برنامه ریزی مناسب انجام شود . تهیه منو و در پی آن نوشتن یک لیست از وسایل مورد نیازتان می تواند تا حد زیادی به شما کمک کند.

به خاطر داشته باشید که باید از هزینه های اضافی صرف نظر کرد.

گرمخانه گازی ۲۰۰ نفره

طعم و مزه غذا تا زمانی که به درستی گرم نشده باشد قابل تشخیص نیست . در محیط های کاری که تعداد زیادی از افراد مشغول به کار هستند برای مثال اداره ها وجود دستگاهی که بتواند غذای افراد را گرم کند ضروری است گرمخانه گازی ۲۰۰ نفره دقیقا همان چیزی است که باید در هر محیط کاری با تعداد بالای کارمندان وجود داشته باشد . ظرفیت این دستگاه بالا بوده و مانع از سوختن غذا نیز می شود و به راحتی غذا را گرم و تازه نگه می دارد.

هود صنعتی

برای این که در یک آشپزخانه صنعتی فاکتورهای سلامت را رعایت کنید ، نیازمند یک سری از تجهیزات مانند هود صنعتی هستید .

تصور کنید یک محیط سر بسته با بوی انواع غذاها پر شده یاشد این امر برای کارکنان قابل تحمل نیست .

اندازه هودی که شما انتخاب خواهید کرد تماما به مقیاس آشپزخانه شما بستگی دارد و بی شک محیط های بزرگ به تهویه های بزرگ تری نیازمند هستند . این ابزار به مرور زمان ممکن است با چربی غذا آلوده شود اما به دلیل جنس به کار رفته در بدنه آن به راحتی قابل شست و شو می باشد.

پاتیل برنج

می توان گفت بیشتر غذاهای ایرانی با برنج طبخ می شود بنابراین وجود یک پاتیل برنج در هر رستوران ایرانی و سنتی ضروری است . خیس کردن برنج آن هم در حجم بالا یک کار دشوار محسوب می شود و در صورت استفاده نکرد از ابزار مناسب حجم زبادی از برنج هدر می رود . با وجود این وسیله میتوانید به راحتی حجم زیادی از برنج را خیس کنید. هم چنین با وجود چرخ در قسمت پایه این دستگاه حمل و نقل آن نیز بسیار راحت می شود.

پاتیل سرخ کردنی

فست فودی ها بیشتر از هر رستوران دیگری غذای سرخ شده ارائه می دهند پس می توان یکی از تجهیزات مورد نیاز در فست فودی ها را پاتیل سرخ کردنی در نظر گرفت . در این وسیله کار آمد میتوانید هر چیزی که می خواهید را در حجم بالا سرخ کنید این وسیله در هر رستورانی کاربرد دارد .

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 179 تاريخ : يکشنبه 18 خرداد 1399 ساعت: 14:35

مشاغل کوچکی وجود دارد که شما می توانید از طریق آن کسب درآمد کنید. یکی از همین مشاغل راه اندازی یک آشپزخانه و یا تهیه غذا است. شاید در ابتدا به این فکر بیفتید که این شغل نیاز به یک سرمایه بسیار فراوان دارد اما در حقیقت این طور نیست شما میتوانید از کم شروع کنید یعنی در ابتدا تعداد غذای کمتری طبخ کنید و به مرور زمان این کار را گسترش دهید.

وان شستشوی میوه

شستن میوه و سبزیجات امری ضروری است اگر این کار به دقت انجام نشود می تواند موجب بیماری های مختلف شود برای شست و شو و ضد عفونی کردن هر چه بهتر میوه و سبزیجات می توانید از وان شستشوی میوه استفاده کنید . این وسیله در گذر زمان نیز کیفیت مطلوب خود را حفظ میکند . وجود این ابزار برای هر آشپزخانه ای که با سبزی و میوه سرو کار دارد ضروری است

دیگ صنعتی خورشت

خورشت های ایرانی هم تنوع بالایی دارند و هم از محبوبیت بالایی برخوردار هستند . این نوع از غذاهای ایرانی ارزش غذایی بالایی نیز دارد. دیگ صنعتی خورشت وسیله ای چند منظوره است با جنس بدنه ای که دارد موجب چسبیدن خورشت به ته دیگ می شود و قابلیت متصل شدن به گاز را نیز دارد.

فر دم کن برنج

گرم نگه داشتن غذا می تواند یک دغدغه باشد اما با وجود یک فر دم کن برنج این مشکل نیز رفع می شود . این وسیله با طراحی جذابی که دارد ظاهر آشپزخانه ی شما را نیز همواره زیبا نگه می دارد و می تواند حجم زیادی از برنج طبخ شده را گرم نگه دارد

هم چنین این وسیله ی پرکاربرد با قیمت معقولی که دارد قابل استفاده در تمامی آشپزخانه های صنعتی می باشد.

سانتریفیوژ صنعتی

متعادل بودن هوا در آشپزخانه صنعتی امری است که باید به آن توجه نمود محیط آشپزخانه معمولا سرشار از بوی انواع غذاها است که این امر می تواند آزار دهنده باشد و کیفیت کار را پایین بیاورد . سانتریفیوژ صنعتی وسیله ای است که به منظور متعادل ساختن و مناسب کردن هوای آشپزخانه های بزرگ طراحی و ساخته شده . این وسیله به دو نوع مختلف تقسیم می شود که این امر به

شما یک حق انتخاب می دهد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 183 تاريخ : شنبه 17 خرداد 1399 ساعت: 15:23

غذا طیف گسترده ای دارد. این حرفه بسیار جذاب به بخش های مختلفی تقسیم می شود و حتی خود شما می توانید با به خرج دادن حوصله و خلاقیت غذاهای جدیدی را خلق کنید.

راه اندازی یک رستوران و یا تهیه غذا کاری دو جانبه است یعنی هم دشوار است و هم آسان . این حرفه بیشتر از هر چیز به دقت بالا نیازمند است.

سرخ کن دو لگنه ایستاده

برای طبخ هر غذایی شیوه های مختلفی وجود دارد . یکی از این شیوه ها سرخ کردن غذا است که باعث می شود عطر و طعم غذا چندین برابر بهتر شود. سرخ کردن مواد غذایی بیشتر در فست فودی ها رایج است بنابر این می توان گفت در هر فست فودی نیاز به یک سرخ کن دو لگنه ایستاده است.  شما می توانید هر خوراکی که دلتان می خواهد را در آن سرخ کنید برای مثل سیب زمینی و یا انواع سوسیس. شما می توانید به کمک روغن گیر ، روغن اضافی غذا را نیز بگیرید .

کباب پز

کمتر کسی وجود دارد که میتواند ادعا کند که کباب را دوست ندارد. این غذای محبوب در کل کشور طرفداران بسیاری جذب کرده است.

کباب پز ابزار ساده ای برای پختن کباب است که در طراحی و ساخت انواع مختلفی دارد. این وسیله در اندازه و در انرژی مورد نیاز برای پختن نیز متنوع است . شما می توانید از کباب پز برای منازل خود نیز استفاده کنید به شرط آن که کباب پزی را تهیه کنید که دود و آلودگی ایجاد نکند.

باربیکیو

بسیاری از افراد هستند که برای مسافرت و یا حتی روزهای تعطیل تصمیم به درست کردن کباب و یا استیک می کنند.

 باربیکیو دستگاهی است که با آن می توانید انواع کباب ها را آماده کنید

این ابزار از تنوع بالایی برخوردار است و البته در اندازه های مختلفی طراحی و ساخته شده که شما میتوانید از آن در محیط های کوچک و یا باغ و ویلا نیز استفاده کنید.

اجاق گاز صنعتی

 

اجاق گاز اصلی ترین رکن یک آشپزخانه است در واقع هر گاه که نام آشپزخانه می آید ناخود آگاه به یاد اجاق گاز می افتیم  

 اجاق گاز صنعتی طیف گسترده ای از انواع گازها با قابلیت های مختلف برای محیط های مختلف  و با منوهای مختلف است .

این شما هستید که باید در میان انبوهی از مدل ها و کارایی ها بهترین ها را انتخاب کنید. البته نکتهی مثبت این تنوع این است که شما میتوانید مناسب با بودجه ی خود کالای مورد نظر را تهیه کنید.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 177 تاريخ : پنجشنبه 15 خرداد 1399 ساعت: 21:29

یکی از مشاغل پول ساز و در عین حال دشوار راه اندازی یک رستوران صنعتی است . داشتن تجربه و مهارت در این حرفه نکته ای است که بسیار حائز اهمیت است و حتی رعایت نکردن نکات بسیار کوچک نیز می تواند در کار شما تاثیر گذار باشد و هم چنین تعداد مشتریان را تغییر دهد.

اجاق کته پز ۱۰ شعله

بسیاری از غذاهای شمالی کشورمان با برنج خورده می شود . خورشت های شمالی معمولا با برنج کته خورده می شود که بسیار طعم لذت بخشی دارد.

اگر قصد دارید یک رستوران گیلکی تاسیس کنید داشتن یک اجاق کته پز ۱۰ شعله در آشپزخانه ی شما امری ضروری است.

این وسیله توانایی طبخ برنج کته را به صورت قالبی دارد و این امکان را به شما می دهد که برنجی وش طعم را تحویل مشتری دهید.

بن ماری

 حتما در بسیاری از رستوران های سلف سرویس و یا بستنی فروشی ها بن ماری به چشمتان خورده . این وسیله که از استیل ساخته شده دچار زنگ زدگی نمی شود و از تنوع بسیار بالایی برخوردار است .

این ابزار چند منظوره می تواند هم در فست فودی ها و هم در رستوران های سنتی قابل استفاده باشد .

شوت سیب زمینی

در بسیاری از وسایل آشپزخانه صنعتی ، تجهیزاتی طراحی شده است که قابلیت چند منظوره دارد . یکی از این تجهیزات شوت سیب زمینی است که با آن می توانید روغن اضافی غذا را بگیرید و به وسیله آن غذا را به مشتری ارائه دهید و یا آن را نگه داری کنید. نگه داری غذا بر این وسیله نیز امکان پذیر است زیرا این وسیله اندک حرارتی نیز تولید می کند.

هم چنین وجود اندازه های مختلف برای این دستگاه این امکان را فراهم کرده که بتوان از آن در محیط های کوچک نیز استفاده کرد.

ظرف پیتزا

پیتزا ، این غذای محبوب ایتالیایی که در منوی های فست فودی ها حرف اول را میزند و جزو پر طرفدار ترین غذاهای فست فودی می باشد . در هر فست فودی داشتن ظرف پیتزا یک ضرورت محسوب می شود زیرا به وسیله این ابزار می توانید پیتزا را در فر قرار دهید .

این وسیله مقاومت بالایی در برابر شعله آتش دارد که این امر باعث می شود شما بتوانید در حرارت های مختلفی از این وسیله استفاده کنید. هم چنین پیتزا را به طور قالبی و یکدست بدون خرد شدن و چسبیدن خارج کنید.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 181 تاريخ : چهارشنبه 14 خرداد 1399 ساعت: 17:54

تزئینات و دکوراسیون در هر شغلی مهم است زیرا ظاهر کار را زیباتر می کند و در جذب مشتری نیز تاثیر گذار است.

محیط یک رستوران صنعتی نیز جزو آن دسته از مکان هایی است که باید علاوه بر اهمیت دادن به نظافت آن ، به زیبایی و دکوراسیون نیز توجه شود.

اینکه شما یک محیط زیبا و خاص برای رستوران خود داشته باشید باعث جذب بیشتر مشتری خواهد شد و هم چنین آن ها احساس راحتی بیشتری خواهند داشت.

اجاق گاز زمینی دو شعله

اولین کالایی که باید در یک رستوران صنعتی تهیه کنید اجاق گاز است.

بدون وجود اجاق گاز هیچ آشپزخانه ای شکل نخواهد گرفت.

اجاق گاز زمینی دو شعله وسیله ای کم جا و کارآمد است که به منظور پخت و پز و گرم کردن غذا از آن استفاده میشود .

حمل و نقل این وسیله کار بسیار آسانی بوده و هم چنین این وسیله ی با فضای کمی که در بر می گیرد قابل استفاده در آشپزخانه های کوچک می باشد . تهیه غذا ها و رستوران هایی که تازه شروع به کار کرده اند می توانند با خرید وسایل کوچک به کار خود رونق دهند.

گریل ذغالی

گریل کردن غذا یکی از روش برای پخت و پز است. این روش بیشتر برای تهیه مرغ و گوشت و یا برگر ها و یا حتی سوسیس و سبزیجات نیز به کار می رود.

گریل ذغالی وسیله ای است که با آن میتوانید غذای خود را بدون روغن و یا با مقدار اندکی از روغن آماده کنید که این امر سبب شده غذای شما سالم تر باشد . این دستگاه کارآمد در اندازه های مختلف بنابر محیط های مختلف تهیه شده .این ابزار بیشتر در محیط های فست فودی کاربرد دارد.

دستگاه سالاماندر

استیک ها انواع مختلفی دارند اگر شما قصد راه اندازی یک رستوران شیک را دارید می توانید استیک ها و یا انواع برگر ها را نیز در منوی رستوران خود داشته باشید . تهیه استیک بدون مصرف حتی ذره ای روغن با دستگاه سالاماندر امکان پذیر است . که این امر به حفظ سلامت غذا نیز کمک می کند . این وسیله باعث ایجاد آلودگی و دود نیز نمی شود.

دستگاه کراکف پز

هیچ گاه نمیتوان از محبوبیت غذاهای فست فودی صرف نظر کرد تهیه و طبخ این سبک از غذا نیز مانند دیگر غذاها نیازمند داشتن یک سی تجهیزات و ابزارآلات می باشد . شما می توانید به کمک دستگاه کراکف پز سوسیس و یا حتی مرغ را به آرامی طبخ کنید . این ابزار به وسیله یک شیشه احاطه شده که از نظر بهداشتی نیز حائز اهمیت است. و مثل دیگر ابزار رستوران صنعتی این وسیله نیز در ابعاد گوناگونی طراحی و ساخته شده.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 216 تاريخ : سه شنبه 13 خرداد 1399 ساعت: 15:41

وجود وسایل پخت و پز در هر آشپزخانه ای ضروری است .این ابزارآلات تنوع بالایی دارد و با توجه به نیازهای مشتریان ساخته و طراحی شده است.

رستوران داران می توانند با توجه به نیازشان و هم چنین محیط و فضای رستوران ابزار مورد نظرشان را تهیه کنند.

اجاق کته پز ۲۰ شعله

برنج یکی از اصلی ترین غذاها در سفره های ایرانی است که به شکل های مختلفی طبخ می شود . ترکیب کردن برنج با انواع سبزیجات می تواند یک خوراک فوق العاده ای را پدید بیاورد مانند شوید پلو.

راه های طبخ برنج متفاوت است یکی از این روش ها تهیه برنج به سبک کته است که باعث می شود تمام خواص برنج در آن حفظ شود . اجاق کته پز ۲۰ شعله برای محیط هایی که قصد دارند در حجم بالا برنج تهیه کنند بسیار کارآمد است . این وسیله دچار زنگ زدگی نمی شود و هم چنین از طول عمر بالایی برخوردار است .

اجاق فست فود

یکی از اساسی ترین نیازهای هر فست فودی داشتن یک اجاق فست فود است .

طراحی های متنوعی برای این وسیله وجود دارد برای مثال اجاق های چند کاره که برای محیط های کوچک مناسب است .

برخی از این اجاق ها با برق و برخی دیگر با گاز کار میکنند که این امر نیز می تواند برای خریداران یک حق انتخاب باشد.

هود صنعتی

خارج کردن آلودگی ها از محیط هر آشپزخانه ای نکته ای است که باید رعایت شود . هود صنعتی ابزاری است که برای آشپزخانه های صنعتی با آلودگی بالا طراحی و ساخته شده . این وسیله ی قدرت مند توانایی خارج کردن دود و آلودگی های ناشی از پخت و پز را در رستوران دارد . هم چنین جنس فلز به کار رفته در بدنه این دستگاه باعث شده که بتوان به راحتی آن را تمیز کرد.

سانتریفیوژ صنعتی

میتوان سانتریفیوژ صنعتی را به طور خلاصه این چنین تعریف کرد: دستگاهی که هوای مرطوب و هم چنین آلوده ی محیط آشپزخانه ی صنعتی را با هوای پاک و تمیز جابه جا می کند . این وسیله به دو نوع تقسیم می شود که با مطالعه ی دقیق  دانستن ساز و کار آن میتوانید تصمیم گیری کنید . هم چنین شما میتوانید با توجه به طراحی رستوران خود نیز حق انتخاب داشته باشید و تصمیم بگیرید که کدام نوع از این وسیله را در آشپزخانه رستوران خود نصب کنید.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 182 تاريخ : دوشنبه 12 خرداد 1399 ساعت: 16:24

رستوران داری مانند هر شغل دیگری نیاز به دقت و هم چنین مهارت بالا دارد. این که شما بتوانید از پس هزینه ها بر بیایید و یا کیفیت غذای بالایی داشته باشید کار هر کسی نیست و این امر نیازمند تجربه و مطالعه است.

در این حرفه شما با سلامتی مشتریان خود سر و کار دارید . رعایت نکردن مسائل بهداشتی مانند شست و شوی مواد غذایی و یا استفاده از مواد مرغوب و تازه باعث می شود که سلامت مشتریان به خطر بیفتد که این امر به این معنا است که شما وظایفتان را به درستی انجام نداده اید.

هود دیواری استیل

در هر آشپزخانه ی صنعتی روزانه انواع مختلفی از غذاها پخته می شو دکه این امر باعث می شود بوی غذاهای مختلف در محیط آشپزخانه پخش شود و باعث ایجاد الودگی شود. پس وجود یک هود دیواری استیل در هر آشپزخانه ای لازم است .

این وسیله قابلیت تعویض قیلتر دارد که این امر باعث می شود شما بتوانید مدت زمان زیادی از این وسیله استفاده کنید.

به یاد داشته باشید آلوده بودن محیط آشپزخانه کار را برای کارکنان سخت می کند و ممکن است که آن ها نتوانند کارشان را به درستی و با کیفیت انجام دهند.

کانتر گرم

گرم بودن غذا نکته ای است که باید در هر آشپزخانه ای به آن اهمیت داده شود. کانتر گرم وسیله ای است که به این منظور طراحی و ساخته شده . شما می توانید از این وسیله برای گرم نگه داشتن انواع خورشت های ایرانی و یا سوپ و آش استفاده کنید.

این وسیله در حجم های مختلفی ساخته شده که شما می توانید با توجه به میزان غذایی که می پزید حق انتخاب داشته باشید.

این وسیله ی کار آمد در هتل ها و یا حتی فروشگاه هایی که در آن غذا سرو می شود قابل استفاده می باشد.

کانتر سرد

می توان در دسته ی وسایل مورد نیاز برای یک آشپزخانه ی صنعتی ، کانتر سرد را نیز گنجاند . این وسیله انرژی کمی مصرف می کند که این امر به صرفه جویی در هزینه ها کمک فراوانی می کند هم چنین وجود چرخ در این وسیله باعث شده که بتوان آن را به راحتی حمل و نقل کرد. هم چنین میتوانید پایه های این وسیله را تنظیم کنید.

دستگاه کباب ترکی

کباب ترکی این غذای محبوب همان طور که از نامش پیدا است متعلق به کشور همسایه ایران ، ترکیه است.

این غذا در ایران طرفداران بسیاری دارد و در بیشتر فست فودی ها ارائه می شود . برای این که شما بتوانید این غذای محبوب را طبخ کنید نیازمند یک دستگاه کباب ترکی هستید زیرا این وسیله گوشت را به آرامی و به صورت یکنواخت طبخ میکند .

این وسیله انواع مختلفی دارد که شما با توجه به تقاضای روزانه میتوانید آن را تهیه کنید .

منبع:تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

 

 

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 175 تاريخ : يکشنبه 11 خرداد 1399 ساعت: 16:17

غذا نقش مهمی در زندگی روزمره ی ما دارد . هر کشوری با توجه به سنت و فرهنگ خود و هم چنین با توجه به شرایط آب و هوایی ، غذای منحصر به فرد خود را دارد که می تواند برای دیگر ملل ها جذاب باشد مانند پاستای ایتالیایی و یا حمص عربی.

راه اندازی یک آشپزخانه ی صنعتی به منظور سرو این غذاها می تواند یک شغل پول ساز باشد.این که شما محیطی را افتتاح کنید که در آن غذاهای جدید ارائه شود می تواند جالب و پرطرفدار باشد.

باربیکیو استیل ۷۰ سانتیمتر

برای طبخ مرغ و گوشت روش های مختلفی وجود دارد که هر کدام از آن ها در طعم غذا تاثیر فراوانی می گذارد.

دستگاه باربیکیو استیل ۷۰ سانتیمتر وسیله ای است که با آن میتوانید مرغ یا گوشت و یا حتی سبزیجات را کباب کنید. این وسیله فضای کوچکی را در بر می گیرد که این نکته بسیار اهمیت دارد زیرا می توانید در آشپزخانه های کوچک و یا حتی در حیاط خانه ها از آن استفاده کنید . این وسیله دود و آلودگی ایجاد نمی کند بنابر این  میتوانید از این وسیله در محیط های کوچک نیز استفاده کنید.

تجهیزات فست فود

فست فود ها شامل بسیاری از غذاها می شود که به دلیل طعم خوب و پخت سریع طرفداران بسیاری برای خود جذب کرده اند.

اگر شما تصمیم به راه اندازی یک فست فودی دارید ، برای اینکه راحت تر بتوانید  تجهیزات فست فود را تهیه کنید به طور کلی بتوانید یک سامان دهی در کار خود ایجاد کنید باید بدانید که قصد دارید چه نوع غذایی را در منوی رستوران خود جای دهید زیرا تجهیزاتی که برای تهیه هر غذا نیاز دارید با یکدیگر متفاوت است.

می توانید تجهیزات را به دو دسته ی اصلی و فرعی تقسیم کنید زیرا با این کار راحت تر می توانید بودجه ی خود را تقسیم کنید.

فر اغذیه

 

تنوع بالایی که در محصولات تجهیزات رستورانی وجود دارد باعث شده که شما بتوانید حق انتخاب بالایی داشته باشد . برای مثال فر اغذیه وسیله ای است که از تنوع بالایی چه در طراحی و چه در کارایی برخوردار است. وجود این وسیله در انواع رستوران ها با منو های مختلف ضروری است اما این وسیله در فست فودی ها کارایی بالاتری دارد.

فرهای چند کاره نیز وجود دارد که با گرفتن فضای کمی میتوانند چندین کار را انجام دهند.

فر پیتزا

پیتزا، یک غذای ایتالیایی بسیار لذیذ که طرفداران آن در سر تا سر دنیا وجود دارند . درست کردن این غذا زیاد سخت نیست تنها کافی است که شما وسایل مورد نظر را داشته باشید و آن را روی نان پیتزا بریزید و درون فر پیتزا قرار دهید.

این غذا تنوع بالایی دارد و حتی برای کسانی که گیاه خوار هستند هم مناسب است زیرا شما می توانید ترکیبات آن را تغییر دهید.

فر پیتزا بخش مهمی برای تهیه این غذا است چرا که باعث پخت یکسان این غذا می شود و از سوختن آن جلوگیری می کند.

این فر در اشکال مختلف مانند ریلی و یا گردون تهیه شده که شما میتوانید آن را تهیه کنید.

منبع:تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 177 تاريخ : شنبه 10 خرداد 1399 ساعت: 19:13

اگر به حرفه ی رستوران داری وارد می شود باید فرد با سلیقه و با حوصله ای باشید زیرا چیزی که بعد از  طعم غذا اهمیت دارد زیبای آن است . استفاده از ظروف زیبا و تمیز و هم چنین اهمیت به چیدمان غذا نکته ای است که باید به آن اهمیت دهید زیرا یکی از رازهای موفقیت شما همین نکته است.

تیغه خلال کن

یکدست خورد شدن مواد عذایی و سبزیجات یکی از عواملی است که هم ظاهر غذا را چندین برابر زیبا می کند و هم باعث پخت یکسان غذا می شود و از سوختن آن جلوگیری می کند. تیغه خلال کن وسیله ای برای خورد کردن سبزیجاتی مانند سیب زمینی است این وسیله مدام با رطوبت در تماس است بنابراین به طوری طراحی شده که از زنگ زدن آن جلوگیری شود.این تیغه ی قدرت به راحتی دچار اکسایش نمی شود و هم چنین کند نمی شود.

تیغه رنده کن

سالاد ها تنوع بسیار بالایی دارند و این تنوع بالا باعث شده که با بسیاری از غذاها هماهنگی داشته باشد و برای خود طرفداران زیادی را جذب کند هم چنین ارزش غذایی بالایی این خوراک باعث شده برای بسیاری از انسان ها نقش وعده ی اصلی غذایی را بازی کند. تیغه رنده کن وسیله ای است که با آن میتوانید انواع سبزیجات و یا به طور کلی هر چیزی را رنده کنید .

شکل ظاهری یکدستی که این وسیله به سبزیجات می دهد باعث شده شکل غذا نیز زیبا باشد و اشتها را برای خوردن چندین برابر کند.

تیغه اسلایسر

تغییر کوچکی در مواد غذایی یک خلاقیت است که میتواند در بهتر شدن طعم آن ها تاثیر گذار باشد برای مثال سیب زمینی خوراکی بسیار خوشمزه است که اگر به صورت ورقه ی بسیار نازک در بیاید و در روغن سرخ شود خوراکی جدید به نام چیپس را خلق می کند که طرفداران فراوانی دارد.

تیغه اسلایسر ابزاری است که برای اسلایس کردن و یا برش زدن یکنواخت مواد خوراکی استفاده می شود. ضخامت ورقه های این وسیله متغیر است و این خود یک ویژگی بسیار کاربردی در یک وسیله است. هم چنین تیغه ی این وسیله به راحتی قابل شست و شو است و دچار اکسایش نمی شود .

تیغه سبزی خردکن

بسیاری از غذاهای ایرانی با سبزیجات طبخ می شود . بسیاری از خورشت ها مانند خورشت کرفس و یا حتی قلیه ماهی لذیذ جنوبی نیاز به سبزی خرد کرده دارد .

در بسیاری از رستوران ها و یا تهیه غذاهای بزرگ این غذاها سرو می شود برای پختن آن ها در حجم بالا باید سبزی ها را در مدت زمان کوتاهی آماده کرد برای این کار میتوان از سبزی خرد کن استفاده کرد اما چیزی که بسیار مهم است تیغه سبزی خردکن است اگر از تیغه ی مناسب استفاده نشود سبزی ها له شده و در نتیجه غذای شما آن بافت دلچسب و استاندارد را نخواهد داشت.

دقت داشته باشید در هر وسیله ای باید از قطعات درجه یک استفاده شده باشد.

فن منقل برقی

در تهیه کباب ذغالی گرم نگه داشتن ذعال یک چالش است زیرا در میزان پخت کباب تاثیر می گذارد. فن منقل برقی وسیله ای است که با برق کار می کند و با فشار هوایی که ایجاد می کند مانع از خاموش شدن ذغال می شود . طول عمر این وسیله ی کارآمد بالا است و دچار اکسایش نیز نمی شود.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 195 تاريخ : سه شنبه 6 خرداد 1399 ساعت: 16:55